7. januar 2013

Royal Fashion Icon

Jeg kan bestemt ikke komme udenom at jeg er royalist og er heller ikke noget jeg vil. Jeg er stolt af vores kongehus og det arbejde de gør for Danmark. Jeg sidder altid klistret til skærmen når der er royale begivenheder og har gjort det lige siden jeg var lille. At sidde og se de forskellige prinsesser, prinser, konger og dronninger i deres fineste skrud, det er en god dag for mig.

Det er ikke kun vores nuværende kongelige som jeg finder interessante, men også hele det historiske aspekt af det. Jeg har flere gange set dokumentarserien "Europas svigerfar" omkring hvordan europas kongelige familier er blevet til det de er i dag.

En af mine yndlings i vores kongelige familie er Kronprinsesse Mary. Hun er altid så klassisk og alligevel moderne klædt og præsenterer efter min mening dansk mode rigtig godt.
En af mine yndlingsoutfit er det som hun havde på til Prins Joachim og Prinsesse Maries bryllup d. 24 Maj 2008.
 Her bærer hun blandt andet det rubinsæt som er gået i arv fra Dronning Ingrid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar